پرش لینک ها

آپدیت پایدار FLYME 7.3 برای 14 مدل گوشی میزو منتشر شد

چندی پیش همزمان با رونمایی از گوشی Meizu 16Xs در شهر پکن، شرکت سازنده از ارائه آپدیت پایدار FLYME 7.3 برای 14 گوشی خود نیز خبر داد. گوشی هایی که این آپدیت را دریافت کرده‌اند شامل Meizu Note8، Meizu Pro 7 Plus، Meizu 6، Meizu PRO 6s، Meizu PRO 6، Meizu PRO 5، Meizu MX 6، Meizu E3، Meizu Note6، Meizu Note 5، Meizu E، Meizu Max، Meizu 15Plus و Meizu PRO 6 Plus می باشند.

آپدیت پایدار FLYME 7.3 در تاریخ 10 مه (20 اردیبهشت) برای گوشی های MEIZU 16TH، Meizu 16th Plus، Meizu 16X و Meizu X8 نیز عرضه شده بود، اما حال سایر گوشی های شرکت میزو نیز می توانند از این آپدیت بهره ببرند.

طبق گزارشات منتشر شده آپدیت FLYME 7.3 آخرین آپدیت عرضه شده برای سیستم عامل FLYME 7 می باشد و نسخه بعدی Flyme 8 خواهد بود.
از جدیدترین ویژگی هایی که همزمان با آپدیت جدید اضافه شده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

حالت SUPER NIGHT SCENE

حالت SUPER NIGHT SCENE
به کمک حالت SUPER NIGHT SCENE کاربران می توانند تصاویر با کیفیت تری را به ثبت برسانند.

قابلیت COLORFUL AOD

قابلیت COLORFUL AOD
به کمک این قابلیت شما می توانید «صفحه نمایش همیشه روشن» یا AOD را به صورت رنگی بر روی گوشی خود داشته باشید.

قابلیت GAME SHOCK

قابلیت GAME SHOCK
این قابلیت با توجه به جلوه های صوتی مختلف در بازی در گوشی شما افکت های لرزشی متفاوتی را ایجاد می کند تا شما تجربه واقی تری را داشته باشید و از انجام بازی لذت بیشتری ببرید.

قابلیت THREE-FINGER SCREEN CAPTURE

قابلیت THREE-FINGER SCREEN CAPTURE
به لطف قابلیت THREE-FINGER SCREEN CAPTURE شما دیگر نیازی نیست برای گرفتن اسکرین شات دکمه پاور و کم کردن صدا را به طور همزمان نگه دارید، با قابلیت تنها کافی است که سه انگشت خود را از بالای صفحه نمایش به سمت پایین بکشید تا اسکرین شات شما گرفته شود.

یک دیدگاه بگذارید

نام و نام خانوادگی*

وب‌سایت

دیدگاه